Wednesday, February 23, 2011

Hahahahello !

Ape khabar semua ? Harap semua sihat walafiat di samping keluarga tersayang. Hihihi. Chait! Apesal formal sangat neh ==’ HAHA sudahhh sudahhh.! Nanti bertambah pulak aku punya lalut dekat sini. Hhu. Dah lame banget sihh aku tk update bloggie nie. Sawang semak samun semua ade. Kihkihkih. Bukan ape. Cume sejak due menjak tige menjak nieh, penyakit malas aku datang lahh. HAHA tuh yang malas tuh. Padehal hari2 surf tenet kot. Huhu. Well, ape aku nak cito hari nie ekk?? Adesss blurr pulak kepala hotak berjambul aku nie. Time tkmo taip kemain banyak pulak bende alah nk cakap. Haihhhhh! Jap pk jap ... Ermmmmm aaaaaaaaaaa dh ade idea dah. Hihihi :D Nak tau tk? Law nk smbung bace okayyy. Ahakz...

            Aku sekarang sudah teje. Hihihi. Keje part time jep dekat boutique member aku. Huuhu sajojo nk kumpul wet tmbah pendapatan. Wahahaha. Sebenarnye nk beli handphone baruu. Tu yg sebox nk teje tuhhhh. Hikhik. Best taw! Keje tkde mende sangat, relax sajo. Huhu tkpe jnjy masyuk. Huhu. Kakak kakak dkt tmpat teje pun gempak! Kak Eka, Kak Mala semua sportingg.! Huhu. Gilo gilo same dengan aku jugak. Huhuhu. 


            Kalau dulu aku selalu post cito sedih jep dkt korangg sekarang malass ahh. Sekarang aku nk update cito happy2 jep buleyh tk?? HAHA. Aku malas nk jual cito sedih2 nie, krg bukan nk beli pun. Especially DIEEEEEE TUHHHHHHH. ;( Sumpah aku sedih sangat bile aku tawu kenyataan yg sbenarnye. Andd thanks utk member aku yg sorangg nieh sbb ko dh berjaye bukak mate aku. Thanks wehhh! Betul cakap kau aku patut move on. Tkyah susah2 pk pasal die lagi. Aku sedar aku sape. Tk layak pun utk ko. Aku tawu tuuuu sume okayyy. Tapi tkpe lahhh yg penting kite tetap kawan. Kau tetap kawan aku. Aku sayanggg kau even kau tk penah pun nk ingat aku ==’ Satu saat nanti aku mesti bole lupekan kau. Itu janji aku.


Trimasss :DDD

No comments:

Post a Comment