Wednesday, June 8, 2011

Perlu ke LELAKI merajuk?


Assalamualaikum


Laaaahaii tajuk entry nak gempak jek. Kekekekek.
Hahahaha palat betul dgn mamat sorang nie tau! 
JE bukan name sebenar! Kahkahkahaktuihhhh! 
Weh plz laaaa lemah noo semangat aku kalo dapat laki 
kuat merajuk a.k.a kuat emo a.k.a kuat tacing
a.k.a blablabla bape banyak a.k.a daa =..= 
Sikit-sikit merajuk! Taknak kalah dgn kaum pompuan nie! 
Lebih sudu dari mangkuk pulak kan. (betul ke? ) 
Ape barang wehhh merajuk! Tk gentle langsung! 
Bukan ke merajuk tuh dah sebati sejiwa dgn pompuan?
Abeh kalo tu pun ko nak sapu ktrg dapat ape? 
Kalo sikit-sikit tuh bole la tahan lagik. 
Ye la. Nak manje-manje lew tewww. 
Hehehehehe tapi kalau dh 24/7 keje kau 
nak merajuk je muak la weh! Meluat tawu!!!!  
Dapat yg tukang layan tape gak ini kalo dapat pmpn macam aku nie? 
Sorry la der kemsalam banyak-banyak aku tk reti nak pujok-pujok orang nie 
and aku memang tk suke. Tapi kalo aku merajuk ade orang pujok aku suke. 
Ehehehehehe. Dah dah malas layan kau. 
Merajuk nie! Haha bye!



No comments:

Post a Comment