Monday, July 16, 2012

Toing-toing

Assalamualaikum.





Oh hi ! Lame tk update blog. Hee lupe password lah. Keliru banyak nau passwordnyee. Heee. Akhirnyee dpt jugak on blog. Phewww nasib baik! :D Nie SZ la ni suruh ite update blog nie! :) Lepastu tengok Farid dgn Tyqa baru berkecimpung dlm dunia blog neh kan. Sebok je suruh ite fefollow drg. Hehehehehex..



HOWS LIFE?? Okay. Sekarang life mcm biase je. Busy dengan study. Balik sekolah, on9, buad assignment then tido. Hahaha. Haha 10% je homework yg len on9 je manjang. Aku taktau lah nape mood rajin aku kejap on off je. Haihhh. Tau lah rumah awok tu ade wireless. 24/7 online. FB friends pun dh bosan tengok muka aku dkt notification. Hohoho. Soryyy :)



LOVE STORY???? Still single but not available! Heheehe. Yeayyy2 skrg sy dh boleh lupekan tettott cket-2 dah. Hamboi payahnye nak lupekan die -,- Menyampah!! Susanye kan nak lupekan orang yg kite sygg yg kite tunggu fr about five years? Hehe. Frust sangat sampai sume FB status update sumo jiwang-2. Datang-2 sekolah muke nak muram jek macam mati laki. Sampai ramai yg perasan. Yelah mestila drg pelik aku kan manjang biul je hari-2 dkt skolah. Hehee macehh laa sume sbb caring yek. Sy tau mesti awok sume syg kt ite en en en. Hihihi. Macehhh mmuwuaahhh!!!! Skrg syukur la sgt-2 ak dh boleh hilangkan perasaan aku dkt die selame ni. Kalau ade pun mungkin perasaan tu tk lebih dari perasaan seorang BESTFRIEND. Tapi sorry la aku tk sedia lagi nk unblock kau. Sbb aku takut aku TERsayang ko balek ah. Huhuhu lebih baik macamni je kan. :D



FRIENDS?? Ohh. My life is so cool coz Im so lucky to have a friends that are really THERE fr me whenever I need them! Hee ILY friends. Best dapat classmate yg gila-2, yg sporting and yg dpt terima perangai aku yg comot ni. Hohoho.



Izzati Azmi ; Die KAKLONG ktrg, heee sy selalu suruh die ajar sy ekonomi sbb sy mengong cket bab kire-2 ni. Sy suke kawan dgn awok ler kaklong! Sbb awk pandai tp humble jep tk mcm orang tuh!! Awk ni dh mcm trendsetter dh buat ktrg satu kelas. Hihihi

Amoy : Amoy bontot busuk! Selalu buli die. Selalu kelepet tudung die. Selalu pukul bontot die. Selalu gigit bahu die. Selalu tonyoh pipi die. Haha amoy mangse buli!!! :)

Lia Farhana : Eishh si mampat nih. Geram aku! Mampat sangat sampai tokleh cubit! Hahaha

Atyqa : Lesbo partner ite! Hahaha yayang, ILY t itew date due k <3 Mmuwahhhh!

Shafiq Zaini : Dax abang! dh macam adek beradik dh haa. Nanti g karoke lagi weh!

Fyqa Aqma : Banker aku. Haha. Duet aku keje sume aku suruh die pegang an. Maleh nak pegang sendirik sbb takot tergune. Hehhe

Daeng : Ibrahim gatal!! Hehee suke menggeleser dkt aku. Tyme sejarah je nak dok sebelah. Ko menggatal en!! Sesuke hati ko je nak cubit-2 aku. Hahahaha. Laki laen tkde de pena wat aku gitu tawuk! Hahaha ibrahim gatal! :D

Farid : Perangai kau pun dah same gedik dgn aku dh. Hahaha ngengadewww laa awk nieh!! Tampo nak?

Ramai lagi  laa classmate malas nak update bebanyak. Bukan bace pong. Huhuhu



FAMILY STORY?? Due minggu berturut-2 asyik turun KL je. Pergi rumah Along. Along enn nak pindah, so die mintak tlg kemas rumah. Sian along itew an pregnant! Hehe. Semalam an ite shopping rayer! Hehehe kena shopping awal-2 takot nanti busy exam lorh. Tiga ratus melayang. Hehehe. Tapi tkpe laa puas hati laa sbb dapat shopping pakai duet sendiri. Selame ni mintak duet mak je T____T Beraye sakan gamaknye. Hahaha tk menyedau diri tuh nak exam :D



Ade satu story!! Nak tau tk?? Hehe. Aku tatau laa nape aku kuat nau tacing. Bende kecik je nak nangis. Laju je air mate tu bergenang. Hadoi. Penat aku tahan. Tapi last-2 terkeluar jugak. Huhu. Camne carenye nak ubah ni!! Tkmo laa nangis-2 pleshhh!!Cengeng laa awok ni! Mase tu dkt rumah makngah. Tyme tu kemas-2 nak balek. Lepastu Along ite sebok je dok marah-2 ite. Tau la orang pregnant selalu moody jep :( Mase tu tkde la marah sangat pun Along ckp biase-2 je. Aku yg cepat nau terasa. Hehehe. Lepastu dengan perangai Dalia lagi. Die tu biaselah kalo dah ade ibu dia, perangai nak mengade-ngade je. Time tu aku dah tacing dah. Air mate dah bergenang je. Tunggu sekelip mate je nak jatuh. Hahaha. Apelaaa. Malu laa shye orang nampak sy menangis. Dah besar dh laa!!! Penat aku cover. Dah la dkt situ ramai orang. Last-2 aku pergi dkt parking kereta then cepat-2 lap air mate!! Hohohoho!! Kreatif tak? T___T Lepastu along tnye nape mate merah. Lepastu spontan je aku buad-2 menguap then aku cakap MENGANTUK LAAA... Hahahahaha pandai kan shye cover ;);) Nanti kalau tacing taknak orang tau buad care mcmtu keyh!! Hahahahahahaa <3<3




Okay la. Nanti sambung lagi. Dadaaaaaa....!!! <3<3
















p/s : Mane SZ nieyhhh!! Penat ite tunggu awok <3<3

No comments:

Post a Comment