Friday, December 9, 2011

Aku bukan untukmu!!!





Assalamualaikum

Wahh. Berabad kot rasenyee aku tk update beloggg. Hihihihihi. Macam biasa kalau malas datang menerpa kerja apa semua tk jadi. Kankankan? Heeee.Sekarang mood cuti tk berapa nak cuti sangat lah kan sebab time cuti sekolah hari-2 kena kerjaa. Wuwuwuwuwuw tapi takpa sebab aku suka.. Heee sebab apa? Adalahhhhh nanti kite gegosip ;) 

Sekarang aku nak story pasal SZ!! Ishhh semenjak due menjak tige menjak ni kan bende alah nie dox sebox ganggu kepala hotak aku je lahhhh. Aduhhhai SZ-2, tolong la paham. Kau nak suruh aku explain macammana lagi baru kau boleh faham? Kau faham tk sekarang aku dh tkde hati utk kau lg. Faham tk?? Pleaseee lahhh jangan push-2 aku. Aku bukan macam perempuan laen lah yg senang sangat nak kau mainkan. Sorry okay. Kisah kita dah lame berlalu. Kau je yg tk dapat terima kenyataan tu. Kau publish semua message aku bagi dkt kau, kau update status semua berkaitan dgn aku, siap tag bagai. Motif? Nak suruh kawan-2 kau backup kau? Nak suruh aku tumpang simpati dengan kau? So that aku boleh stay together balek dgn kau? Or kau just nak malukan aku? Biar kawan-2 kau semua dok kutuk aku kata aku perempuan jahat bagai? Macamtuuu? Kalau itu niat kau buat semua tuh CONGRATULATIONS okay kau dh berjaya. 

Nak kate aku benci kau? SUMPAH tak. Sikit pun tak pernah ada niat nak benci kau. Tapi dengan perangai kau yang macamni tk mustahil laaa lame-2 aku pun boleh benci kau. Haishhhh tolong laa terima kenyataan. Ada ke orang cakap yg cinta tu mesti memiliki dan dimiliki? Ada? Rasanya tkde. Cinta tu perlukan pengorbanan laa tk perlukan pujuk rayu, simpati bagai. Perlu ke aku stay dgn kau just nak jage hati kau sbg tanda simpati. Perlu ke? Aku tahu perit rasanya MENUNGGU sesuatu yang tk pasti. Sumpah sakit dow. Aku pernah rasa. Bila orang yang aku sayang buad dunnow je dgn aku. Same jugak macam sekarang. Tapi takkan kita nak paksa dia untuk terima kita hanya kerana kita sayang dia gila-2? Aku selalu berpegang pada kata "cinta yang sempurna tidak seharusnya dimiliki, ia akan lebih sempurna seandainya kita membiarkan orang yang kita cintai pergi mendapatkan orang yang mereka cintai" Cuba kau selami sikit maksud ayat tuhhh. Kalau kau faham apa maksud di sebalik ayat aku kau mesti takkan buat perkara bodoh macamni. Tolong laaa. Please stop it okay. Keputusan aku muktamad takde sape yg boleh ubah. Aku harap kau faham. Kbai







No comments:

Post a Comment