Sunday, December 11, 2011

Sy syggg awak !

Assalamualaikum


Macammana nak explain ek?
Terus terang laa aku cakap
Pintu hati aku dah diketuk sumone!
Sekian lame wehh.
Lepas je break dgn SZ 
aku lebih berhati-2 dalam berkawan
especially LELAKI
Tapi sejak aku kenal dia
lama-2 hati aku terpaut
Aku tatau sejak bila aku start 
jatuh hati pada dia
betullah orang kate
'cinta datang tanpa sedar'
kann?
Apa yang pasti dia insan ke-3
yg berjaya menggoncangkan hati aku
Hiks!
Tapi........
Hmmmm.. sikap dia macam angin
Sering berubah
Kejap dia caring gilaa dgn aku
Kejap moody semacam
Haih aku pun tatau
Hmm....
Aku tatau sejauh mana jarak hubungan antara kami
Tapi aku amat mengharapkan yang detik perkenalan ini
mampu berkekalan ke ceritera seterusnya
Dia bagi aku harapan!
Tersangatlah kecewanya kalau suatu hari nanti semua ni berakhir dgn begitu saje!
Harap-2 tak.
Aku dah mula sayang dkt kau
Bkn senang utk aku lupakan cinta pertama aku
Aku sgt berharap yg semua mimpi ini akan menjadi kenyataan.
Amin.
ILYSM!!
:)

No comments:

Post a Comment