Saturday, August 18, 2012

29 Ramadhan

Assalamualaikum

Hoyeahhh-2! Aku rasa puas sangat Raya tahun ni. Puas hati gile-2 sbb akhirnya aku dapat beli semua yg aku nak guna duit aku sendiri. Wahhh banggenye! Selame ni law nak beli pape mesti kena mintak duet dkt Mak T_______T

Alhamdulillah... tahun nie aku tk payah susa-2 mintak duet dkt Mak lg nak beli barang itu ini. Tahun ni baju kurung ape sume sume aku beli pakai duit aku. Ade la dalam 5rat melayang. Hihihi. Plus, Mak aku dpt bonus lagi. Hihihi sebenarnya dh lame dh aku plan nak surprisekan Mak aku. Aku nak belikan Mak kelengkapan untuk Raya. Thanks to my Along sebab tolong aku fullfillkan hasrat hatiku ini. Hihihi Macehh Along! Sukenye hati sy!

Aku tk bagitahu Mak pun. Yelaa dah kate surprise kan mane boleh bagitahu! Mak, ini je yg dapat Teah bagi untuk balas budi Mak selama ni. Walaupun tk seberapa, tapi Teah harap Mak suka. Weee :') Nanti kalau Teah dah kerja, Teah janji 1st gaji Teah, Teah nak kasi dkt Mak! Keep my word okay! Soon.. InsyaAllah :)

Huwwwaaa.. kopak duet saya beli spek mate sampai 7rat lebih. Hihihihih spek mate je pun -,- maklumla den ni da rabun haaa :P

Anyway, kepada semua yg mengenali diri ini, SELAMAT HARI RAYA AIDILFILITRI MINAL AIDIL WAL FAIDZIN MAAF ZAHIR DAN BATIN. Segala salah silap harap diampunkan dari hujung rambut hingga hujung kaki. 0-0 okay. Raya nanti datang la rumah okay!

Kbai.

Mood : Malas tahap gaban nak update blog sambil taip lajulaju -,-


No comments:

Post a Comment