Sunday, August 5, 2012

MERAJUK

#Jumaat 3/8/12

Stay sekolah sampai petang
Konon study group dgn Amoy, Lia . Pqa.
Semua siapkan nota Sejarah.
Bese la, next week kan pra trial. =,=
 Balik sekolah dah pukul 4.30 pm
Ramai-2 naik city liner.
Ingat bus naik atas sampai bandar
Sekali tk pulak
Adoi.... tk kan nak menapak naik atas?
Kau gila?
Dah la puase, penat, malu lagik =,=
Last-2 call kak xyra
Nasib baek tyme tu dia ade dkt shell
So, just suruh dia amex aku dkt situ je.
Phewwwww...Naseb baek =,=

#Sabtu 4/8/12

Nak pergi sekolah
Dah janji dgn Pyqa, Amoy n Lia
Nak study group
belajar BM, MIKRO & SJ
Janji pergi pukul 10am
Dah siap-2 dah
Pastu suruh drg hanta
Kemain susah!!!
Main-2 pass pulak
Kejap suruh org tu
Kejap suruh org ni
Saket lak hati aku ni aii!!
Aku nak pergi sekolah
Nak belajar
Bukan nak menggedik!!
Kalau aku ade kereta
Tkde makne aku nak
susahkan krg de haii!!
Terase giler!
Pastu nak maki-2 aku pulak!!
Erghhhhhh!!
Sampai sekolah,
Dengan tersedu-2 nye
Dah tk pk ape dah
Terus call Along
Ngadu dkt dia
Kemain kuat lak ai nangis
Dax Pqa n Lia pun pelik.

~~~~

 Merajuk!
Tknak balik rumah
Aku tido umah Amoy
Aku tk gtau drg pun
Biau padan muke!
Huhhh!!!!!
Tau pulak nak call!!
Buat ape nak call!!
Aku en nyusah an krg je!!

~~~

Ahad 5/8/12

Pergi sekolah lagi
Study group subject SJ
Still tk gtau drg
HP penuh missedcall drg
Wwuekkkk!!!! :P
Padan muke!
Sape suruh buat aku nangis!

Kbai.




No comments:

Post a Comment