Friday, May 6, 2011

DOWN :'(

Assalamualaikum.


Sedih. Pahit. Kecewa. Cemburu. Geram. Itu yg aku rasa skrg nieeee. Okayy, sekarang SPM victim tahun lepas mesti heboh semua nak tawu ape result UPU drg kan? Well. Aku punn. Tau tau je result UPU keluar 6 Mei terus hati rase berdebar jek. Aku tidur semalam pun pukul 4 pagi tawuk semate-mate excited sngt nak tau pasal result nie. Sanggup tuh! Padahal result klua selepas pukul 12pm. Chehhh. Buang karennn jehhh. =_=


Sebelum dapat tawu result tuh bby kate dkt aku "Teah, aku tkot tk dpt aa doeh" Aku pun dgn confident jehh ehh mesti dapat doeh. Result kite pun bukan teruk sangat. Kau relax jeh. Tengok! Macam bagus kan! Macam confident boleh dapat jer. Memang excited gile ahh. Time nak check pulak server busy kan. Ye lahhh dh satu Malaysia check mane tk down server tuhhh. Last-last -----------------------

click to *ENLARGE



Hahhh amex kau! Pergh berderau jantung aku mcm nak gugur je kan! Time dh dapat result tuh aku pandang bby, bby pandang aku. Ktrg mcm like waddaheck?!!!! Time tuh memang sumpah aku tk pecaye! Dalam hati aku ehh betul ke nie? Apesal aku tk dapat pulak? Mesti ade something wrong somewhere nieee. Konon nak sedapkan hati aku yg mcm separuh hancur nie aku check banyak-banyak kali dgn harapan semue tuh salah!!! Sumpah doe aku tk bole tme knyataan! T_T


Tyme tuh aku rase mcm aku nak lari 1000km je! Tension sngt doe! Aku dh hancurkan harapan family aku! Padahal drg harap banyak dkt aku kot! Erkh T_T Sedih sangat laaa! Lappy buruk saksi aku menangis sokseksoksek tk henti-henti frust punye pasal. Aku pelik kenape aku tk dapat? Adekah calon SPM tahun lepas semua pandai-pandai sampai peluang nak masox begitu terhad? Or intake UPU untuk tahun nie begitu strict? Atau pihak UPU nie pilih kasih? Drg kasi lelaki je masok pmpn tkpayah dox je rumah tolong mak masak. ERHH! Along call nak tanye pasal result pun aku tk angkat! Tskkkk T_T Siryes doe aku macam confident dapat jer UPU. Dah siap berangan nie wehhh! Nanti kalau dh masuk U nanti nak pegi shopping nak beli baju, kasut bagai. Pergh! Tinggi betul angan-angan aku! :'(


Congratz aa buad sesape yg dapat. Hurmmmm =( Skarang plan aku, aku nak register f6 dulu sementare tunggu 2nd intake dr UPU, Poli or what-so-ever je lahh kan! Kalau dapat memane nanti aku blah! Habis cerita! Memang aku tk terfikir langsung nak masox f6 nie! Sbb aku rase elehh setakat f6 mcm ape je dh laaa kne pakai baju skolah ape barang. Memang sebelah mate pun aku tk pandang f6 nie! Tuh laa kau! Riak sangat! Hambekkkkkk!! Berlagak nak mati! Errr =( Tadi mengadu dkt along aku kate la aku tension tk dapat UPU tk kan nak msox f6 je then along aku suruh muhasabah diri along aku kate...


KATA KAKAK

amek 2 helai paper kosong...
Paper "A" ko senaraikan what will happened if ko pilih untuk pergi form 6...
senaraikan semua possibilities yang ada untuk diri ko...
kat Paper "B" senaraikan what will happened if ko pilih untuk tunggu matriks atau upu..
bila dah senaraikan.. pilih yang da' best untuk engkau pada masa sekarang...




And yes, aku pilih f6. Peduli kate orang! Ikut kate hati sendiri. Tk kesa mane-mane yg penting aku kene struggle fr the best. Mak ayah doakan teah yer. =(


mood : frust nak mati!

No comments:

Post a Comment