Wednesday, May 4, 2011

Nak gunting rambut.

Assalamualaikum.

Hye babes! Erm nak potong rambut lah! =( rambut aku rosak sudehhh! Ohhh tidak! Nie sume gare-gare gatal sangat nak buad rebond duluk. Huhuhuhu. Tu laaa malas nak jage kan. Hihihihi. Lagipun skrg law nak kua memane sudah berhijab maa jarang dh free hair. Heee.

Rambut aku nie tkde laa cntek mane mcm rambut korang tuh. Huhu. Rambut asal aku dulu jenis ikal. Straight tk curl pun tk. So, dulu kalau tengok minah-minah yg rambut lurus ala-ala japanese tuh memang teramat lah jeleshhhnyer kannnn. Tuh yg gedik naw nak rebond tuh. Hahahahaha.



Fyi, nahhhhh nie laaa rambut aku yg seasal-asalnyer dolu-dolu. Haha. Ups abaikan muke gegedik aku tyme nie. Hihihi. Time nie form 3 kot. Bese lah budak baru nak up. Kahkahkah.



Pastukan dah lame-lame haih bosan pulak dox rambut panjang nie. Dulu aku addicted dgn citer Spa Q tengok Elly Mazlein dalam citer tuh alahai cute jer kan, sweet je aku tengok rambut dye yg comel uhh. So, disebabkan ke-addict-an melampau aku pun amex langkah drastik dgn memotong rambut konon-konon nak jadik si Elly Mazlein dalam citer tuh ah. Tapi tk jadik pun. Ngehngeh.



Comel kan haircut gny. Hihihi.

Hahaha* buroks! Tuh la degil nak potong rambut.


Pastuh kan tk puas hati lagik neh. Nak try rebond pulak. Hahaha. Kurang bersyukur betul minah nie =_='
Hkhkhk then along and abg alang blanje aku buad rebond. Wahahaha. Mase tuh ingat lagik 030808 sehari sebelum trial PMR kot ngehngeh. Masetuh riak bangge toksah cakap laaa. Sume kawan aku dox gebang "eeh2 aku dh buad rambut la. Cantek tk, cntek tk?" Hwahwahwha. Pastuh kalau kua jenjalan je ececeh bangge je muke. Hahahahaa. Ngoi betul aku nieeee. Hekhekhek. Tuh laa bangge punye pasal trial PMR langsung tkde A kau. Hahaha. Padan muke aku. Tp time real examination ade laa jugak kutip 5A's. Hkhkhk


Hihihi muke riak lepas buad rambut =..=


Pastuh kan sekali lagi wa sudeh boringgg. Time tuh kan famous rambut style bob haircut tuh kan. Alaaa tatau ka? Jap wa kasi tunjuk ehh.

aa mcmnie la! Comel kan!


Wa pun teringin laa jugak nak buad cenggituh. Tengok Agnes Monica dalam cite Matahari tuh cam lawa je kan rambut dye. Sekali orang tuh salah potong. Grr! Geramji je kan. Tengok orang lawa jep rambut gitu asal aku burokss! Huhhh.

sumpah haircut paling buroks!~ nyesal jehh

Then tak serik lagi neh nak buad rebond. Hahahaha. 2nd time agak buruk. Sebab orang tuh buad tk smooth mcm festime aku buad. Grr. Dh laa mahal. Bencik jek. Huhu.


 
buroks kan? melentik ja =_=



P/s: abaikan muke aku yg bercapuk-capuk tuh. memam habit nak tido pakai krim. ehhe.

ROSAK KAN!! WUWUWUW


And now, here my latest hair. Agak rosak di situ kan. Wuwuwuwuwuw. Kali nie ape hairstyle aku nak buad ehh. Err teringin laa nak buad haircut ala-ala emo gitewww. Hihihi macamnie. Japjap.

hehe boleh tk???


tk pun macamniehhhh. Hehehe


Jelesz ohh dgn bella sygg punye rambut. Dye smart ohh pandai style rambut dye. Gunting sendirik taw. Jangan memen. Tak caye? Oke fine. Jap yer aku tempek gamba dye.......


See! Smart kan! Hehe sorry yunk tertempek pict kau plak lam belog nie. ekekek


Errr! Bella leh tolong potong rambut aku tk? Hahahaha. Well, aku pun ta sure lagik nak buad haircut style cemane. So nanti lah bile aku dh potong rambut nanti aku tunjuk dkt krg cemane ehh. Ngee. Okebai!~


Eh eh sape nak belanje aku straightener? Alaaa RM 200++ jep. Hahahaha!

No comments:

Post a Comment