Thursday, May 26, 2011

Letih!

Assalamualaikum.

Hye korang! Hari nie sanad penat okay. Penatnye macam aku pulak yg masox acare lari beribu meter bagai walaupun jadik tukang jual jep sebenarnye. Ngeee huhu tapi sumpah penat okay. Pagi-pagi dh rushing. Mane tknyer. Agak tk puas hati laa dgn tuttt. Yelah krg suh ktrg ilex jep tapi tengox barang sume tkde. Nak jual ape cenggituh? Baek main masak-masak je. Then aku dgn pieka la rushing cari barang apesume. Pergi kedai pulak tutup. Haihh. kedai mane pulak bukak pepagi buter kan. Pastu tk puas hati lagi nie barang tkde. Aku dgn yot turun sampai teluk kemang carik buah. Hahahaha. Mule-mule kedai uh tutup aw then ktrg pegi ketuk rumah abang uh. Hihihi sian dye kne bangon pagi-pagi. Alololololo.

Alhamdulillah laa jualan ktrg habis sumenyew. Hihihihi. Dapat dalam seratus lebih macamtu. Ngee suke-suke! Yg tk bestnyew rumah kuning num 2 laa! Alaaa mane aci! Padehal seri je kot dgn rumah merah. Pastu ade pulak buad penentuan juare pakai game tarik tali?? Hek eleh kalau camtu baek tkpaya buat acare lari! Choi!

Then dh abez aku, yot dgn mal g makan jap dkt pd. Lapar lah! Dari pagi tk makan. Awie suh ktrg tggu dye tapi dtg lambat patuh bawak geng pulak tuh. Supe tkyah tunggu. Wwueekk. Huhu tadi kan busy sangat tk sempat nak snipsnap pict. Wahahaha! Selalu muke aku je penuh dkt camera. Huhu sian aku. Naseb baex adex ksyggn scha xiera ade snap pict sesikit. Hehehe ade la dari tkde. Thanx sygg (= Dah la penat sudeh. Esok tk pegi sekolah, keje!! Malam nie tdo umah kak eka. Yeayyy! Huhu daadaaa. 





No comments:

Post a Comment