Tuesday, May 3, 2011

Entry semalam punye semalam.

Assalamualaikum.


Semalam punye semalam bangun pagi siap-siap nk pegi keje. Sebelum tuh mak bising suruh kemas rumah dulu. Yerrrr baekk mak =_=' okayy dh sudah mandi dapat incoming call from sydx kate pukul 10.30am gerak. Okayy sygg nanti aku sampai =) Ingat nak tumpang sydx jek tapi along kate nk hantar. Okayy je la kan. Sebelum pergi saje celebrate burfday dalia kesayangan. Biela beli kek. Satu family pun ade so okayy sangat lah tu kan. Ayah jek tkde. Ayah de kursus. Btw, happy 2th birthday dalia sygg. Auntie sygg kmo sngt-sngt =) video mase celebrate ade tapi malas taok. Ngee sorry meh aku tempek burfday cake dalia je okayy. 



Then, aku pun gerak g keje. Tengah otw tuh sydx pun call lagik. Dye suruh aku turun jp dkt tepi area batu 4. Kunci kedai tertinggal katenyer. So, dye suruh aku tunggu mama dye kasi kunci then baru gerak g kedai. Aku pun yeye kan je lah. Wlpn dlm hati malas teramat rasenyer. Hehe jgn marah eh sowda sygg^^ Aku pun suruh laa along aku turunkan aku dkt area batu 4 tuh. 


Then tunggu punye tunggu (memang hobi aku menunggu nie) eh mane pulak mama sowda niehh? Aku dh laa panas dox situ. Dgn kereta motor org ramainyer dkt situ. Along aku nie pulak mane?! Tkkan dye dh balek. Aku suh dye tunggu aku? Pergh. Saba lagik saba. Patuh dpt lagik incoming call sowdadye kate "ehh cux tkpe la ko gerak jela dulu. Kunci tuh bya mama aku hantar dtg siny" Alaaahaii cux law ko ckp awal-awal kan senang syggg? Sabar lagik neh. Aku call rumah tanye along skaly dpt tau dye buleh balek pulak kan? Palat sioll. Aku dh kete dh tunggu aku ngoiii!! Nak MENUNGGU dye dtgg balex satu hal lagik! Boleh pulak dox mandikan dalia dulu! Erkh! Maw satu jam aku menunggu!! Brader-brader konvoi motor yg lalu senyum-senyum taik kambing tuh mmg jadik stok jeling aku je la kan! Wa tengah panaz hati nie beb lu nak gegedix plax dgn wa kan! 


Haiii.. Aer mate dh dox berenang2 dlm kolam mate niee. Tunggu mase nak kua je kan. Tp tkpe aku ckp dalam hati sba wehh sba. Tkkan ko nk ngz tetengah orang nie bingai? Tk malu tol la ko nie. Lex3. Fuhhh chill dulu. Tahan dulu slagi mampu! Huhhuh! Tu la krg kn aku dh kate aku kuat ngz krg degil! Wuwuwuwuwuw! Tadi nengox cite safa marwah pun ley ngz tau! Erghhh. Satu jam lebih aa gak aku tunggu. Along sampai masox je dalam kete hah hamexkau terus aku bantai melalak dh. Dh puas tahan dh kan. Huh okelatu menangis dalam kete tkde org nampak^^ Pukul 12lbey baru masox keje. Grrrr geramji betul sayer!!! Okelah! bye.


Mood : Emo lebih nie!

No comments:

Post a Comment