Friday, April 29, 2011

Movie and project

Assalamualaikum.


Hye peeps! Semalam punye semalam aku baru je balik dr umah along aku. Sajeje gedik nak ikot kakyunk g sane. Hihihi. Mule-mule kakyunk tk kasi pegi tp setelah aku mnggunekan senjata aku dgn menangis+melalak+mengadu dkt along aku baru dye kasi aku ikot. Ehehehehe. Mengade kankan? Semalam around 8pm cmtuh abg aku hantar ktrg g ktm. Naek komuter jek save duet ckett. Huhuhuhu. Tp sebelum tuh ktrg g pantai dkt area bt4 tuh nak survey site projek katenyer. Ecehhhhh macam bagoz jek site project. Huhuhu project ape??? Ehh ehhh bukan project tuttt laaa huhuhu kjp lagi aku kasitau! =) Okay sambung, around 10pm cmtu ktrg pun sampai dkt Midvalley. Abang alang bnjew tngok muvie. Huhuhu macehhh abgg alang! Best tau cter niehh! Mule-mule aku ingtkan cter hantu tp tk pun sbenanyer. Huhu. Krg nak tau tk aku tngok muvie per???

Taraaaa!! Huhu cter nie sangat-sangat best oke! Meh aku cter cket dkt krg sal cter nie ehh?? Cter nie sal sorg minah cntek nie name Valerie (Seyfried) yg dilemma dgn due org jejakes-jejakes handsome! Awww! Huhuhu. Minah nie syok dkt mamat handsome sorang nieh name Peter (Fernandez) tp family minah nie tksuke dy kawan dgn abg Peter nie sbb si Peter tuh miskin. Drg suh Valerie kawen dgnn ade sorg lagik mamat nie, handsome jugak la name Henry (Irons) sbb si Henry nie dh lame syok dkt si Valerie nie plus kaye pulak tuh! Sape tknak kan! Kalo aku jadik si Valerie nie aku sebat jep dedue. Hahahaha. Tamak halobe!! So, dsebabkan hbungan drg nie tk direstui family drg, drg pun plan nak lari dr kampung drg tuhh. tapi ade stu bnde burokkk yg jadik. Minah nie dpt tawu kakak dy mati kne bunuh dek srigale jadian. Srigale nie muncul stiap bulan penuhhh. Pergh memang seram sngt laa kampung dorang nie kan. Pastu dorang sume ushe nak tangkap serigale uhh sampai upah paderi sume bagai. Kalo krg tngok muvie nie kan mmg krg tkkan expect sape sebenarnyew srigale uhh. Mst nanti krg ingt orang tuh serigale orang nie srigale tp tk pun sebenanyer. Huhuu. Serigale nie muncul sbb dye nak dktsi Valerie nie. Last-last kan mase pkwe nie nak selamatkan gf dye dr serigale uhh dye kne gigit dgn srigale jahat uhh. Pade drg, sesape yg kne gigit dgn srigale nie bahaye bub drg dh berjangkit dgn srigale uhh. Nanti blew full moon drg akn bertukar jadik macam srigale uhh. And drg pun akn jadik jahat mcm srigale tuh jugak. So, encik pakwe nie pun pg bwak dry jejaoh. And setiap malam blew full moon si Valerie nie akn klua berdating dgn balaknyer yg dh btuka jadik srigale. Hahahaha sweet sngt kankan!! Ehehehehhe


Pukul satu pagi baru sampai rumah. Then esoknyer bangun pagi gerak g Chow Kit then pg Tesco, Seremban sbb nak belik barang-barang utk project tuttt tuhhh. Hahahha. Krg nak tau ktrg buad project ape??

Taraaaa!!! Huhuuu eyt!!! Apekene mengene pesta air dgn project nieh?? Hahahhaha ekceli mak aku kakak aku ade meniage dkt sane. Hkhkhkhkhk itu laaa project ktrg sebenarnyerk.. Hkhhk ehh2 jgn lupe dtg yer.. Alang-alang kalau sape yg dh lame tk jumpe aku ley jejumpe aku dkt sane nanti. Ehehehehek.Ohhh abang aku pun ade sane jugak nanti. Dye buad show ular. Heee. Kalo krg jenjalan dkt sane nampak ular iguana sume bagai aaa itu laaa dye. Okelah malas nak update bebanyak. Okebai!~

No comments:

Post a Comment