Sunday, April 10, 2011

Mahu jimba sukaria tapi......

Assalamualaikum.

Actually entry nie ak nk tulih semalam tapi dsbbkn ke'busy'an keje and kemalasan tahap melampau so entry nie dipostponekan sampai hari nie. huhux sedih tauu! Haritu tngah syok golek-golek atz katil then hp aku bbunyik. tweet-tweet haa lebih kurang gitu lew bunyik msg msox an. Dengan laju selaju lajunyer ak bukak msg sbb capital 'A' yg msg ak. Hehehex. Die tnye hari sabtu nie pg hari kantin tk?? Oh okayy dalam palehot aku dox pk ape mmpy mamat nie ajak aku?? Huhu. Niat hati memang laa nak sangat-sangat pergi kan.

Tapi.... aku nie jenis kalau nk hang mane-mane mmg kene angkut sorang due mmbe. Biase laa aku nie kan pemalu orangnyer. Hkhkhk. Pastu ak dok pk sape je yg ak ley ajk??? Dorang sume bz jep:( Ye lah semenjak dah abez skulah ni kan. Memang susah nk ajk dax-dax LESBO gathered same spt dulu kale. Adoihhh. Then capital A text aku lg die kate "call laa zyra, dy ade kt rumah, owg dh call dy td, dy kte dy free" Aku pun pelik. Zyra???? Ehh bkn dy dh ade kt MSU ka??? Hmm papejela kan. Aku pun text zyra tanye dy apesume. Then dy kate papehal dy btw sbb tataw ade kete ke tk. Ak pun like oh okayy papehal btau awal-awal sbb ak nk kompem dlu law cancel buleh ak keje esok kan.


Then tunggu punye tunggu ehh mane lak dax zyra nie. Adoiyh nie msti mmbute je kjenyer dh mau seploh kali ak call tk angkat-angkat. Haishhh palat ni palat. uhuhuhu capital A plax text dy kte law tkde kete owg ad, haishhh lagik la bebunge hati ak kan. tp last-last ak call zyra dy tk dpt join alasan tudung sume dh angkut g college. Adushhhhh kuciwa sungguh hati nie. Wuwuwuwuw:'( tkpe la capital A nanti laen tahun laa kite hang yep. Sobsob okelah battery hp low. First time nie blogging on the phone. Huhu okelah tadaaaaaa.

No comments:

Post a Comment