Tuesday, April 19, 2011

Engagement day and blajau kete:D

Assalamualaikum.



Hye babes! Sorry lame tk update bloggie maklum la lately nie agak busy yerkk. Agak laaa. Settle sal hal tunang lagik. Eh eh bukan aku tunang tau! Chehh ape aku pulak. Abang aku lahh. Haihhh. Aku lambat lagik. Wuwuwuwuw. Okeyhhh abang aku get engaged sabtu lepas a.k.a 16th April 2011 a.k.a genap 8taon die cple dgn gegurl die. Awwww sho shuweet..! Nak jugak buleyh?? Ekekekekek. 


So, family ktorang agak busy lew sbb abang aku punye engagement nie kire buad last minute. Almost two weeks nak tunang baru abg aku inform dkt family. Haihhh mengadaa!! Huhuhu. Mak aku nak msox sminggu kot tutop kedai berkampung dkt rumah along semate-mate nak menyettlekan hal niehh. Rabu lepas kitorang turun Nilai nak beli barang-barang hantaran sume. Barang-barang hantaran sume aku yg deco tau. Hahahaha taktak tipu je. Along aku yg deco aku tolong tempek sikit-sikit jepp tapi oke what interframe ahh sikit kankan? Hkhkhk. Oke nak tengok tk hasil tempek-tempek kitorang? Jap eh biau aku tempek gambaq kt blog sat.


Hahaha along tngah bertungkus-lumus yerhhhh buat hantaran.
Last minute punye keje. Tp cantek doe aku ade tlong wt gak (interframe) :D


hantaran# cake


hantaran# buah-buahan


hantaran# gula-gulaa. credit to Maktam:)



hantaran# high heels



hantaran# muffin. credit to Maktam again:)



cincin merisik satuk, cincin tunang satuk, wang pendahuluan 5k kau :O


hantaran# kain sutera

hantaran# perfume

tepak sireh. tanye sikit! Nape kene bg bnd alah nie? :O





And here it come, Hantaran pihak perempuan dan lelaki. 7 dulang berbalas 9 dulang oleh pihak perempuan.


Okayy, sambung cito ehh, then sedare mare sepupu-sepapat tdekat sume dtg. Tyme nak gerak g rumah pihak pmpn fuhhhh jaoh glerz aku ckp kau!! Hahahahaha sebelah rumah je kot? Punye lah jaoh kan =.=
tapi untung doe rumah dedekat nieh tyme makan tkpaya susa-susa dox tngah panas usung je haa makanan masox dlm rumah. Wakakakaka kejam sehhh. Anyway, selamat bertunang lew kak zyra and abang amal. Hope kekal bersame sampai kawen beranak pinak bercucu cicit and sampai bile-bile lah kankan? Huhuhu cecepat laa tawen nak anak lagikk!! Hahaha ups I mean anak buah oke:D

saat menyarungkan cincin

Cium jgn tk cium:D



Ohhh btw, tadi aku blaja kete. Hahahaha depan QTI konon hati selamba je kan walaupun!! Hahahaha. Kecut mak nyahh! First time kot. Okaykay korang buleh gelakkan aku umur 18 still tk reti bwak kete. Skarang budak bawah umur pun dh pandai kot? Meh gelak same-same. Hahahhaahhaha. Dh-dh bukan ape doe aku nie jenis kurang yakin sangat. Huhuhu even kalo pg mane-mane nak pergi kedai beli jajan pun tk pena aku sentuh motor kriss bapak aku tuh. Sanggup nie jalan kaki terkedek-kedek pergi kedai takpun usung basikal adex aku. Hahahaha. Adex aku yg baru darjah 6 kaki pendek pun dh reti press motor ke hulu ke hilir. Siap menganjing aku lagi kan=.= Chehhh berani btul kau yerr. Bukan aku tk pena bawak moto. Penah laaa. Tapi tu laa first and the last aku bwak. Hahahah tamo bwk lagik dh!! Penah dlu aku bawak moto g kedai patuh tyme nak parking kaki aku kene ekzos. Haaa melekat sampai sekarang bekas ekzos tuh kat kaki aku. Wuwuwuwuww. Sebab tu tkmo nek dh.. Dh jgn tnye kenape lagik!! Hahahax. Okebai.




Ehhhh jap nak huloq gambaq sekeping!!!


Hihihi tadi aku dress cmni ja blajau kete. buruk=.=


Okebai!!!

No comments:

Post a Comment