Thursday, April 21, 2011

Bile sy bole further studies nieh?!

Assalamualaikum.


Hye babes! Hahahaha nampak sangat entry aku kali nie menunjukkan yg aku nie desperate nak mati kankan? Huhuhu. Yeye memang betul pun =_='   Saye boringg lew dox rumah!! Tu la nampak sangat ungrateful aku nie. Time suh blaja memen je kejenyer. Time suh relax-relax dkt rumah tkpaya study tergedik-gedik pulak nak study. Cemane tuh?? Hihihi. 

Aku jealous laa dgn xyra!! Jealous sbb dye cantek satu, lagik satu jealous sbb dye dh study dh skarang!! MSU kau. Amex course medic lagik. Huhuhuhu. Jealousnyer laaahai. Boringg lah dox rumah. Haih tu la aku nie bile tyme skulah nak balek rumah, dah relax-relax dox rumah mengade pulak nak skulah. Tengok tuh tk bersyukur lagik =_='

Sekarang nie aku ngah dox tunggu tawaran UPU ngan Matrix ja. Tunggu laa mane-mane yg sangkut kan. Nak masuk Maktab dh kene reject awal-awal. Hahaha. Yelaa SPM  5A's je pun tk sehebad korang kankan? Wuwuwuwuuw. Yang TESL uitm tu pun tk dapat jugak. Huhuhuk. Mane-mane offer yg dapat aku sebat jep tapi kalau boleh sye nak msox matrix buleh?? Alalalala bole laa bole laa. bole laaa. Hukhukhuk. Krg doa-doakan lah sy dapat yerk. Heee. 


Sebelum tuh nak bagi a big thanks and muwwah-muwwah dkt kakak cantek Fatin Liyana sbb she's inspired me a lot!! Hehehhee. Dulu ramai orang kate kalau masuk matrix nie susah kalo tk study toi-toi dh tk dapat pape. Bazir mase kat situ je kan. Tapi bile dh bace entry kakak FL pasal hala tuju lepas SPM baru trbukak sket hati sy nie. Hekhekhek. Pedulik laa orang nk kate ape yg penting itu pilihan kite and kite tawu yg kite dh buat pilihan yg terbaekk untuk diry kite sendiry. Kankan? Hehehe!


Lagipun aku nak buktikan dkt family aku yg aku mesti boleh berjaya punyaaa. Family aku harap banyak sangat dkt aku and aku seboleh-boleh tkmo hmpekan harapan dorangg. Aku nak kasi depa bangga kat aku. Hukhukhuk. :') Mak, ayah doakan teah yerk!!! Okebai wassalam:)


P/s : kakak cantek FL!! Sy sngt-sngt adore kakak. Kakak banyak bg inspirasi dkt sy. Sy tawu kakak tk kenai sy. Kalo jumpe blogg sawang sy nie tetegur lah ye. Hkhkhk!

No comments:

Post a Comment