Saturday, April 23, 2011

Maaf, aku bukan untukmu.




Assalamualaikum.


Ecewwah. Intro nak best je kan? Hahahahha. Kunun-kunun aku laa gegurlz paling hotzz giteww kan? Puihhhh. Hahahha. Gelik mak! Ini hari aku nak jejiwang cket buleh? Haha wa mawu story fasal chenta lahh. Ahakz. Sampai skrg korang msti wonder girl kan kenape aku nie still single bukan double. Hahahaha. Kankankan? Aku bosan lah kalo dkt fb jek mesti tanye aku nie single ke? Then law aku kate aku single msty drg kate aku chong then mule lahh ayat skema yg rajennn sangat aku dengar cth "Aiiii, ye ke single, muke cute comey lotey tkkan tkde bf kot???" Upss oke fine. Yg cute comey lotey tuh aku tokok-tambah dgn sendiriknyer okayy. Jangan pecaye, tp law nak pecaye jugak yg aku nie cute boleh jugak. Hahahahha. Oke sambung. Ape salah ke budak 'cute' mcm aku nie nk single?? Ape sume budak 'cute' dalam Mesia nie wajib caple ka?? Haihhhhhh



Korang nak tawu tk kenape aku still single sampai sekarang?? Jawapan dye senang je babe. Sbb aty aku nie dh ade orang cop! Even dy tkpena langsung nak pandang aku. Jeling pun tidak kan. Wuwuwuwuwuww. Sedihh aku T_T



Sebelum tuh kan aku nak mintak maap bebanyak sangat dkt boyz-boyz yg penah nak declare dgn aku tuh. Yg slu sangat aku wt dunno. Sorry la and tersangatlah sorry yerk. Aku anggap korang kawan je beb. Tk lebih dari tu. And aku harap korang paam. Aku tkbuleh bukak aty aku utk sesapa. Sbb aty aku utk laky tu ja. Pegi lantak org nak kata aku betina syoksendirik ke ape yg penting aku tk boleh nk pakse hati aku utk trime sumone yg aku tk cinta. Nanti korang marah aku pulak kan dox kate aku playgurl pulak kalo aku tk seyuz ngn korang. Kan? So better kite kawan je. Kan okayy? Hihihihihi.



Sekarang nie aku dok tunggu bila masa aku buleh lupekan dy!!! Tp utk mase skarang aku still tk buleh lupekan dy. Orangg kate setie slagik hati masih sayangg. So, selagi dlm hati aku nie ade name dy selagi tuh aku tkmo laky len dalam hidup aku. Wuwuwuwuw. Nak tunggu dy dtg dkt aku?? Memang tak lah kan! Aku sedar kot aku sape T_T



2nd, sebab aku still single?? Okayy di sini sy ingin mbuat pengakuan bahawasanya sy masih mensinglekan diry kerane sy masih merasekan yg sy nie still babyy kecik yg masih comel dan masih tidak tawu ape itu caple! Hahahaha. Sumpah wehh aku still rase yg aku nie bebudak lagik! Tk matang lagik kot? Haha even bebudak setakat sekolah rendah pun dh pandai pulak nk caple2 sygg2 bagai. Haiihhhh. Terase malu pulak diry ini. Hkhkhkhkhk  =_='



3rd, aku still single sbb aku takot sebenanyer nk caple niehhh. Aku takot lah! Tk kental cm korang lagik. Huhu. Ye lah. zaman sekarang punye caple daring-daring ohh. Pegang sane, pegang sini. Aku pun bukanlah baek naw. Ade jugak buad salah. Alaaa manusia beb, sume org tkkan lepas dr buad silap. Sbb tu aku seboleh-boleh tkmo caple lagik pade usie aku yg boleh dikatekan agak ribena nie. Hehe. Sbb org kate law cinte pd usia belasan taon nie org kate cinte monyet. Aku pun penah gak cecaple dulu. Haha sumpah bile ingat alek ase klaka pun ade, ase jijuikkkkk nak mati pun ade!!!! Sbb tuh aku takot nak caple. Ye lah. Mule-mule kenal mmg lah sumenyerr baek. Ayat nak maniss jer kan. Pastu mule lah ayat-ayat nak masok line. Pastuh bile dh declare setiap minggu mesti nak dating kan. Kunun-kunun lepas rindu lahh. Pastu bile dh jumpe?? Aaaa macam-macam buleh jadik. Itu yg aku takot sebenarnye...... Hmmmmm, mntak simpang malaikat 44 Ya Allah. Huhuhu. Sbb tu la sy still single sampai sekarang. Huhu. Dh jgn tanye lagik kenape. Sorry yer utk korang yg aku dh bikin korang kuciwa. Aku harap krg paam and aku harap kite still kawan and againnn maap, hatiku bukan utkmu. Heeee okebai! Wassalam.




P/s: Buat membe-membe yg suke sgt menganjing aku dgn laky tuh kalo krg ade bace entry nie tlg laa stop menganjing aku okayy. AKU TK SUKE. And seboleh-boleh aku tkmo org tawu wlpn dh bnyk yg tawu sebenarnyerk :P

P/s/s: And utk laky yg aku maksudkan dlm entry nie, kalo dy terbace blog org ke ape lepas dh bace diam je jgn nak tetegur k. Orang malu =_=' And maap orgg still tkleh lupe dy. Org dh cube bnyk kali dh tp still tk buleh gak. Tp jgn risau org cume akan sygg dy dr jaoh jep. Org tk kaco hidup dy pun. Hope dy happy dgn owg tsygg. Macehhh. Okebai!

No comments:

Post a Comment